HOMESTEY DI KOTA KINABALU, TAIPING & BUKIT MERAH (SERENDAH RM99*) HUBUNGI: 013-4898247 (SAIFUDDIN)

HOMESTEY DI KOTA KINABALU, TAIPING & BUKIT MERAH (SERENDAH RM99*) HUBUNGI: 013-4898247 (SAIFUDDIN)


.

Monday, February 9, 2009

Rampasan Kuasa di Perak [New Edition]

Mood untuk menulis sebenar masih belum ada, permergian YB Roslan masih membungkam perasaan penulis. Itulah indahnya perjuangan Islam, walaupun antara kita tidak mengenali, tetapi hubungan perasaan dan kejiwaaan hadir di dalam hati atas Rahmat yang Maha Pengasih.

Berbalik isu 'rampasan kuasa di perak', semalam penulis ada menerima sms dari mujahidperak yang mengatakan Osman Jailu dimasukan ke Hospital Selayang kerana sakit jantung. Pakat ramai-ramailah ke Hospital Selayang menghadiahkan fatihah kepada beliau. Kalau boleh bawak bannel "Moga cepat sembuh untuk hadir ke mahkamah". Ada yang kata beliau sengaja nak masuk wat sebab nak lari dari mahkamah, tetapi penulis tidak lah terfikir begitu, sebab bab-bab sakit tenat nie mana boleh buat main-main. Wallahu'alam..

Media UMNO Menggila
Serangan media BN semacam menggila dan hampir-hampir gila dibuatnya, betullah kata-kata Tn Hj. Muhammad Sabu, "kalau harga tv tu RM0.20, rasanya dah banyak tv kat rumah aku pecah" Itulah kelebihan Abg Mat, di dalam gurauan ada makna mendalam.. Moga Allah terus memberi kekuatan kepadanya untuk menegakkan keadilan.

Pemimpin UMNO Menggila
Semalam sempat tengok sekejab Blutein Utama, komen dari Kak Lina memang best. Walaupun sakit hati, tapi, nak ketawa pun ada bila tengok dia komen. Kak Lina suruh Ir. Nizar di ISAkan. Wahai kak Lina, ingat ISA tu menakutkan ahli Gerakan Islam..? Kami tetap kukuh dengan janji Allah s.w.t dan bukan mencari keredhaan manusia seperti Cik Azalina.

9 orang pandekar melayu dibebaskan
maklumat rujuk: http://politikbanjar.blogspot.com/2009/02/4-bloggerslive-cerita-dari-lokap-polis.html

No comments:


UNGGUN BERSIH ITU TELAH DINYALAKAN OLEH AS-SYAHID BAHARUDDIN AHMAD

UNGGUN BERSIH ITU TELAH DINYALAKAN OLEH AS-SYAHID BAHARUDDIN AHMAD