HOMESTEY DI KOTA KINABALU, TAIPING & BUKIT MERAH (SERENDAH RM99*) HUBUNGI: 013-4898247 (SAIFUDDIN)

HOMESTEY DI KOTA KINABALU, TAIPING & BUKIT MERAH (SERENDAH RM99*) HUBUNGI: 013-4898247 (SAIFUDDIN)


.

Tuesday, November 18, 2008

Mengenali PASTI di Sabah

Konvensyen PASTI Pantai Barat (Kota Kinabalu) baru-baru ini
Salam Perjuangan..!

Kepada pejuang-pejuang PASTI di Sabah S.A ucapkan TAHNIAH atas kejayaan kalian menguruskan PASTI. S.A memahami bahawa bukan mudah untuk menguruskan PASTI. Pelbagai dugaan dan bebanan yang perlu ditanggung oleh para Da'ei, malah ada ketikanya terpaksa mengeluarkan perbelanjaan dari poket sendiri untuk menguruskan PASTI. Walaupun S.A tidak terlibat secara langsung di dalam PASTI, tetapi penangan tetap terasa. Tahniah sekali lagi dari S.A untuk PASTI Sabah.

Tentang PASTI nie sebenarnya ada juga kisah yang S.A dapat kongsikan di dalam blog nie.. pernah salah seorang sahabat S.A pernah memberitahu S.A tentang perihal Ketua Pemuda PAS Sabah, sape lagi kalau bukan Utz Anuar.

Dia kata pada S.A "Ana nie paling takut kalau keluar dengan Utz Anuar.. bukan apa, kalau pergi mana-mana ucapan yang lahir dari mulut dia, tempat nie bagus untuk ditubuhkan PASTI.. nta fikirkan untuk tubuh PASTI disini. Sebab tu ana takut nak keluar dengan Utz Anuar, pantang jumpa tempat.. disuruhnya kita fikirkan untuk tubuhkan PASTI".

Itulah dialog sahabat S.A.. sekarang beliau dah pun balik Semenanjung. Apapun begitulah cekalnya usaha Utz Anuar dalam menekankan peri pentingnya penubuhan PASTI dan menambah bilangan PASTI. Semoga PASTI Sabah terus mengorak langkah. Setakat ini S.A hanya dapat mencari 3 blog PASTI Sabah untuk tatapan para pengunjung blog S.A. Juga boleh lihat video di http://www.youtube.com/user/pastikotakinabalu.














wuzere: PASTI... jihad yang perlu dilaksanakan..

No comments:


UNGGUN BERSIH ITU TELAH DINYALAKAN OLEH AS-SYAHID BAHARUDDIN AHMAD

UNGGUN BERSIH ITU TELAH DINYALAKAN OLEH AS-SYAHID BAHARUDDIN AHMAD