HOMESTEY DI KOTA KINABALU, TAIPING & BUKIT MERAH (SERENDAH RM99*) HUBUNGI: 013-4898247 (SAIFUDDIN)

HOMESTEY DI KOTA KINABALU, TAIPING & BUKIT MERAH (SERENDAH RM99*) HUBUNGI: 013-4898247 (SAIFUDDIN)


.

Friday, August 6, 2010

MCA serang Islam, DAP pertahankan!

Salam perjuangan..

Kemelut kejahilan non-muslim di dalam UMNO/BN semakin jelas. Ini berikutan kenyataan terbaru Presiden MCA, Datuk Seri Dr Chua Soi Lek sebagai menyatakan bahawa negara-negara Islam sebagai tidak progesif dan korup. Kanyataan ini yang dibuat semasa Konvensyen Tahunan ke-33 MCA Kedah sangat memalukan. Hanya kerana untuk meraih sokongan pengundi kaum cina dan bukan Islam, presiden komponen BN ini sanggup menonjolkan diri sebagai salah seorang yang boleh dikategorikan sebagai 'Islamic phobia'.


Persoalannya sekarang dimana pemimpin UMNO yang sering menyerang Kapal Singh di dalam isu mempertahankan Islam (kononnya) bagi memperbetulkan kenyataan tersebut. Atau sekurang-kurangnya, ulama muda UMNO tolonglah buat muzakkarah dengan MCA, MIC, PPP, GERAKAN dan lain-lain parti komponen BN yang masih lagi tidak memahami Islam. Inilah tugas utama anda, daripada anda sibuk menjadi talibarut UMNO untuk menghancurkan Gerakan Islam PAS.

Pada masa yang sama DAP melalui Lim Guan Eng yang juga Ketua Menteri Pulau Pinang telah membidas kenyataan ini. Kenyataan beliau boleh dilihat disini. Sebenarnya, apa yang berlaku ini menunjukan bahawa kehancuran UMNO/BN semakin jelas dan ianya ditambah lagi dengan sikap anti Islam dikalangan parti komponen BN.

ir: Semoga Islam lebih selamat berada di bahtera PAS/PR..

1 comment:

m6hidrogen said...

apa yg penting, kerjasama untuk menumbangkan BN..

"kita semua hidup menumpang walau di mana kita berada kerana bumi ini milik Allah" -Pengerusi Kelab Penyokong PAS-


p/s: lupa lak nama dia..


UNGGUN BERSIH ITU TELAH DINYALAKAN OLEH AS-SYAHID BAHARUDDIN AHMAD

UNGGUN BERSIH ITU TELAH DINYALAKAN OLEH AS-SYAHID BAHARUDDIN AHMAD