HOMESTEY DI KOTA KINABALU, TAIPING & BUKIT MERAH (SERENDAH RM99*) HUBUNGI: 013-4898247 (SAIFUDDIN)

HOMESTEY DI KOTA KINABALU, TAIPING & BUKIT MERAH (SERENDAH RM99*) HUBUNGI: 013-4898247 (SAIFUDDIN)


.

Sunday, July 18, 2010

Perancangan licik UMNO-APCO menaikkan harga barang

Salam perjuangan..

Rakyat Malaysia sering terpedaya dengan tipu daya syaitan yang menjelma sebagai pertubuhan yang bernama UMNO-APCO ini (maaf, mungkin keras ayat di atas). Namun pernahkah kita terfikir bagaimana syaitan melalaikan manusia dari mengingati Allah. Kebiasaannya syaitan akan mula menyesatkan manusia dikala manusia dalam keadaan berangan-angan (kalau tak percaya cuba buat..).

Begitulah cara UMNO-APCO menyesatkan/membohongi rakyat Malaysia. Contohnya UMNO-APCO sering mencanangkan bahawa perangkaan ekonomi negara bertambah kukuh, maka rakyat akan mula berangan-angan akan hidup senang. Kemudian mereka mencanagkan pula bahawa tahap kepuasan rakyat terhadap PM meningkat 72%, maka rakyat mula berangan-angan bahawa PM seorang yang berintegriti tinggi. Kemudian mereka mencipta pula kemasukan ulama'-ulama muda ke dalam UMNO-APCO, maka rakyat mula berangan-angan bahawa golongan agamawan sedia berjuang bersama UMNO-APCO. (banyak lagi angan-angan yang dicipta oleh mereka, fikir sendiri..).

Setelah angan-angan rakyat berada pada tahap kemuncak, maka disitulah mulanya syaitan memainkan peranan. Secara tiba-tiba UMNO/BN dengan kerjasama APCO telah menaikkan barang kawalan yang sememangnya menjadi keperluan asas rakyat. Maka terpinga-pingalah sekelian manusia kerana telah di tipu lagi oleh syaitan yang bernama UMNO-APCO.

p/s: ... buntu memikirkan umat Islam yang masih percayakan perjuangan UMNO-APCO?

No comments:


UNGGUN BERSIH ITU TELAH DINYALAKAN OLEH AS-SYAHID BAHARUDDIN AHMAD

UNGGUN BERSIH ITU TELAH DINYALAKAN OLEH AS-SYAHID BAHARUDDIN AHMAD