HOMESTEY DI KOTA KINABALU, TAIPING & BUKIT MERAH (SERENDAH RM99*) HUBUNGI: 013-4898247 (SAIFUDDIN)

HOMESTEY DI KOTA KINABALU, TAIPING & BUKIT MERAH (SERENDAH RM99*) HUBUNGI: 013-4898247 (SAIFUDDIN)


.

Wednesday, December 2, 2009

Dewan Pemuda PAS kawasan Sepanggar berdiri teguh dibelakang TGNA

Sumber: http://passepanggar.blogspot.com/

Dewan Pemuda PAS kawasan Sepanggar hari ini menyatakan pendirian berdiri teguh dibelakang Tuan Guru Dato’ Nik Abdul Aziz Nik Mat. DPP kawasan Sepanggar menyedari bahawa UMNO/BN yang semakin terdesak, dan akan melakukan apa sahaja untuk menyelamatkan kedudukan mereka.

Berita berunsur fitnah dan hasutan terhadap PAS akan sentiasa didendangkan di media-media utama. Sehubungan dengan itu DPP kawasan Sepanggar menggesa semua jentera penerangan PAS, blogger dan media alternatif dapat digerakkan bagi menepis segala fitnah dan hasutan dari UMNO/BN.

UMNO/BN sedia maklum bahawa kepimpinan TGNA merupakan penghalang utama kepada niat mereka untuk membendung kebangkitan rakyat. Oleh yang demikian serangan demi serangan terhadap TGNA dilakukan bagi menjatuhkan kepimpinan dan kreadibiliti TGNA. Isu 'tuhan samseng', isu 'air Kelantan diserbu oleh SPRM', isu 'Islam plastik' dan yang terbaru isu 'doa' merupakan perancangan licik UMNO/BN bagi memperbodohkan rakyat. Namun, sehingga kini kepimpinan TGNA semakin mendapat sokongan dari segenap lapisan masyarakat.

Maka, sekali lagi DPP kawasan Sepanggar berpendirian bahawa isu yang diperkatakan sekarang hanyalah perancangan jahat UMNO/BN dan DPP kawasan Sepanggar juga menyokong penuh kepimpinan TGNA sebagai Menteri Besar Kelantan dan sebagai Mursyidul Am PAS.


Ketua Pemuda PAS kawasan Sepanggar

Amir Saifuddin Samsuddin

No comments:


UNGGUN BERSIH ITU TELAH DINYALAKAN OLEH AS-SYAHID BAHARUDDIN AHMAD

UNGGUN BERSIH ITU TELAH DINYALAKAN OLEH AS-SYAHID BAHARUDDIN AHMAD