HOMESTEY DI KOTA KINABALU, TAIPING & BUKIT MERAH (SERENDAH RM99*) HUBUNGI: 013-4898247 (SAIFUDDIN)

HOMESTEY DI KOTA KINABALU, TAIPING & BUKIT MERAH (SERENDAH RM99*) HUBUNGI: 013-4898247 (SAIFUDDIN)


.

Friday, July 24, 2009

Majlis Makan Malam Amal bersama Azhan Atan di Sinar Mustika Putatan, Kota Kinabalu.

24 Julai (Putatan)- Yayasan Amal Malaysia Cawangan Sabah telah berjaya menganjurkan 'Majlis Makan Malam Amal' bersama Juara Akademi Nasyid, Saudara Azhan Atan. Majlis yang bermula pada pukul 8.30 malam dimulakan dengan ucapan aluan oleh Ust Jumat selaku Ahli Jawatankuasa YAM Cwngn Sabah mewakili Tn. Hj. Khairan Untoh, Pengerusi YAM Cwngan Sabah yang tidak dapat hadir kerana berada di Kuala Lumpur.

Kehadiran hampir 100 tetamu ke majlis ini, telah mencapai objektif program bagi mengumpul dana untuk membeli dan seterusnya menyediakan prasarana 'Water Pump Gravity' untuk beberapa buah kampung disekitar Keningau. Kejayaan menganjurkan program ini telah memberi ruang kepada YAM Cawangan Sabah untuk terus berusaha menabur bakti kepada masyarakat pendalaman yang masih kekurangan kemudahan asas.

Majlis ini diserikan lagi dengan kehadiran Sdr Nazrey Johani (bekas ahli kumpulan Raihan) yang turut menyumbang tiga buah lagu. Majlis ini di kendalikan oleh Ust Akhwan Affendi (pengurus ADNIN) yang juga Ahli Jawatankuasa Yayasan Amal Pusat.

Yayasan Amal Malaysia Cawangan Sabah merakamkan ribuan terima kasih kepada seluruh tetamu, penyumbang dan artis jemputan yang hadir bagi menjayakan majlis ini.

Pengarah Program
Sdr. Saifuddin Ahmad









1 comment:

Zaiem Al-Hilmee said...

Salam..malam amal yg meriah.. Maaf tuan, xdpt penuhi hasrat tuan utk ke malam AMAL tu.. ada clash ngan meeting PUM.. kena pg program yg lebih aula'..


UNGGUN BERSIH ITU TELAH DINYALAKAN OLEH AS-SYAHID BAHARUDDIN AHMAD

UNGGUN BERSIH ITU TELAH DINYALAKAN OLEH AS-SYAHID BAHARUDDIN AHMAD