HOMESTEY DI KOTA KINABALU, TAIPING & BUKIT MERAH (SERENDAH RM99*) HUBUNGI: 013-4898247 (SAIFUDDIN)

HOMESTEY DI KOTA KINABALU, TAIPING & BUKIT MERAH (SERENDAH RM99*) HUBUNGI: 013-4898247 (SAIFUDDIN)


.

Saturday, January 15, 2011

Misi Ke Keningau: Membongkar Penyelewengan UMNO/BN

Salam perjuangan..

InsyaAllah, malam ini aku dan beberapa orang sahabat termasuk Ketua Pemuda PAS Sabah (sdr Lahirul) dan juga teman yang datang dari Perak akan bergerak ke Keningau. Misi kali ini ialah bagi membongkar kezaliman kerajaan UMNO/BN terhadap rakyat Sabah di pendalaman.

Petang tadi, YDP Keningau (A.Hisamuddin) menelefon aku agar turut serta dalam rombongan kali ini. Walaupun sebenarnya rancangan asal aku hendak ke sana, tetapi oleh kerana bertembung dengan mesyuarat IT negeri, maka aku terpaksa membantalkan hasrat ke sana. Namun, panggilan dari abg Hisamuddin yang meminta agar aku turun juga menyertai misi tersebut membuatkan aku bulat tekat untuk bersama rombongan tersebut.

Pun begitu, semua idea dan pandangan terhadap gerak kerja IT Sabah akan aku emailkan malam ini juga pada pengerusi mesyuarat esok. Masa dan ketika ini, aku tengah berfikir nak pinjam DSLR dari siapa (tak kan nak guna camera hp aku nie kot..), kerana rombongan bersejarah esok merupakan catatan penting kepada penyelewengan UMNO/BN Sabah untuk di paparkan kepada rakyat .

InsyaAllah, blog islamreturn akan memaparkan isu ini setelah sekembali dari Keningau nanti. Doakan perjalanan kami..

No comments:


UNGGUN BERSIH ITU TELAH DINYALAKAN OLEH AS-SYAHID BAHARUDDIN AHMAD

UNGGUN BERSIH ITU TELAH DINYALAKAN OLEH AS-SYAHID BAHARUDDIN AHMAD