HOMESTEY DI KOTA KINABALU, TAIPING & BUKIT MERAH (SERENDAH RM99*) HUBUNGI: 013-4898247 (SAIFUDDIN)

HOMESTEY DI KOTA KINABALU, TAIPING & BUKIT MERAH (SERENDAH RM99*) HUBUNGI: 013-4898247 (SAIFUDDIN)


.

Tuesday, April 13, 2010

Mengubat hati yang rindu

Beberapa minggu yang yang lepas saya menerima panggilan dari setiausaha YAM Sabah untuk menghadiri Jamuan Makan Malam 10 tahun Yayasan Amal Malaysia di KL Internasional Hotel, Kg. Baru. Majlis yang berlangsung pada malam ahad tersebut mengundang semua cawangan-cawangan YAM dari seluruh negara. Majlis gilang-gemilang tersebut turut dihadiri Dato Seri Tuan Guru Hj. Abdul Hadi Awang selaku tetamu khas. Pada majlis tersebut juga pelancaran dana bagi penubuhan 'Pusat Dakwah Serantau' telah di umumkan secara rasminya. InsyaAllah pada kesempatan lain saya akan paparkan khas tajuk tersebut.

Kehadiran saya di Kuala Lumpur sebenarnya mengubat kerinduan terhadap kampung halaman yang telah hampir 6 bulan tidak menjenguk. Keberadaan di KL, saya berkesempatan hadir ke PWTC yang mana di adakan pameran pendidikan kanak-kanak terbesar di Malaysia. Alhamdulillah banyak juga info serta beberapa keperluan pendidikan yang dapat saya beli untuk buah hati di Sabah. Masa tidak banyak untuk saya terus melihat sekitar pameran kerana terpaksa menghadiri mesyuarat Jabatan Amal Pusat yang diadakan di Pejabat Agong PAS pada sebelah petangnya.

Kini saya sedang habiskan masa cuti di kampung halaman, mana lagi kalau bukan Tg. Piandang, Perak Darul Kartun. Kerinduan terhadap bonda dan keluarga terubat setelah sekian lama terpisah. InsyaAllah 'islamreturn' akan memaparkan beberapa berita tentang perkembangan terkini sekadar yang termampu.

-gambar akan dilampirkan dalam masa terdekat-

No comments:


UNGGUN BERSIH ITU TELAH DINYALAKAN OLEH AS-SYAHID BAHARUDDIN AHMAD

UNGGUN BERSIH ITU TELAH DINYALAKAN OLEH AS-SYAHID BAHARUDDIN AHMAD