HOMESTEY DI KOTA KINABALU, TAIPING & BUKIT MERAH (SERENDAH RM99*) HUBUNGI: 013-4898247 (SAIFUDDIN)

HOMESTEY DI KOTA KINABALU, TAIPING & BUKIT MERAH (SERENDAH RM99*) HUBUNGI: 013-4898247 (SAIFUDDIN)


.

Sunday, April 5, 2009

Ulasan terakhir sebelum hari pengundian

Salam Perjuangan..

Kemenangan di Bukit Gantang
Satu ketika dahulu penulis pernah menyatakan bahawa, Pilihanraya Permatang Pauh adalah episod pembersihan terhadap 'tohmah dan fitnah jijik terhadap DS Anwar Ibrahim'. Manakala Pilihanraya Kuala Terengganu adalah episod pembersihan terhadap fitnah ke atas 'perlaksanaan hukum hudud'. InsyaAllah dengan izin Allah, kemenangan Pilihanraya di Bukit Gantang ini pula adalah episod pembersihan terhadap fitnah 'rampasan kuasa oleh regim UMNO/BN'.

Apabila orang bukan Islam memilih untuk memetik ayat-ayat suci Al-Quran
Itulah tanda kejayaan di dalam DAKWAH..! Ini menunjukan Islam itu adalah sempurna dan boleh diterima oleh semua umat manusia. Tetapi UMNO membencinya, sebagaimana mereka membenci untuk melaksanakan perintah yang terdapat di dalam Al-Quran. UMNO benar-benar memalukan umat Islam..!

Kehadiran Tun Mahadhir ke dalam UMNO
Tun Mahathir hanyalah simbol kepada Maha Zalim..! Kita hanya menantikan doa Allahyarham Doto' Fadhil Noor (yg amat penulis kasihi), di makbulkan Allah s.w.t. Kehancuran dan kebinasaan UMNO akan di saksikan oleh Tun Mahdhir sendiri sebelum beliau menghembuskan nafas yang terakhir. Bagi penulis, Tun Mahadhir hanya akan memberi bebanan kepada UMNO akibat dari tindakan lalunya yang zalim.

No comments:


UNGGUN BERSIH ITU TELAH DINYALAKAN OLEH AS-SYAHID BAHARUDDIN AHMAD

UNGGUN BERSIH ITU TELAH DINYALAKAN OLEH AS-SYAHID BAHARUDDIN AHMAD