HOMESTEY DI KOTA KINABALU, TAIPING & BUKIT MERAH (SERENDAH RM99*) HUBUNGI: 013-4898247 (SAIFUDDIN)

HOMESTEY DI KOTA KINABALU, TAIPING & BUKIT MERAH (SERENDAH RM99*) HUBUNGI: 013-4898247 (SAIFUDDIN)


.

Saturday, May 21, 2011

Sekitar program Bob Lokman di Titi Serong, Parit Buntar

(Berita ini sepatutnya aku siarkan 4 hari yag lepas, tapi atas sebab teknikal problem (bill tertunggak) punya pasal tak dapat nak muatkan.. mana idaknya.. kejab di KL, pas tu gerak ke Perak, pas tu KL balik, pas tu Perak balik.. mana nak sempat singgah bayar. Walaubagaimana pun, semalam baru berkesematan pergi ke Pusat Bandar Pt. Buntar cari kaunter pembayaran.. so layan jer..)

Ijtima PAS ganti UMNO di Perak

PAS Perak telah mengaturkan program Ijtima PAS ganti UMNO (zon utara) yang bertempat di Padang Rengas, Kuala Kangsar. Aku tak berkesempatan untuk hadir melihat suasana program tersebut yang dikatakan mendapat sambutan yang sangat baik dari rakyat negeri Perak. Berikut sedikit gambar yang sempat 'mujahidperak' bagi kat aku untuk aku muatkan ke dalam blog ini.

 -gambar akan dimuatkan-

Mesyuarat perlantikan Jawatankuasa pertama PAS Cawangan Jalan Pantai Lama

Alhamdulillah, kesyukuran kehadrat Allah s.w.t kerana dengan izinNya, akhirnya tertubuh juga jawatankuasa PAS cawangan di kampung aku. Mungkin ada yang tertanya-tanya, mengapa begitu lambat tertubuh cawangan di kampung aku nie. Untuk maklumat, Jalan Pantai lama nie sebenarnya adalah kubu kuat UMNO di Tanjung Piandang (DUN Kuala Kurau). Aku ingat lagi semasa kecil, ketika pilihanraya ke berapa dah aku tak ingat, kat sinilah aku bantu menyiapkan poster-poster BN dan dapat la upah RM5 (rasanya dalam tahun 1988-1992). Semenjak dari itu sehingga hari ini, kalau ada PRU, tak pernah ada pondok panas PAS dikawasan Jalan Pantai Lama ini.

-gambar akan dimuatkan-

Semoga dengan tertubuhnya PAS cawangan dan jawatankuasa yang dibentuk akan menambahkan lagi kekuatan jentera PAS kawasan Parit Buntar bagi menghadapi UMNO/BN yang ternyata sekarang telah terkeluar dari landasan Islam. Lebih memaniskan lagi lakaran sejarah ini, mesyuarat kali pertama ini telah diadakan di rumah ibu ku sendiri (sekarang dibina semula oleh Bro Zul).

No comments:


UNGGUN BERSIH ITU TELAH DINYALAKAN OLEH AS-SYAHID BAHARUDDIN AHMAD

UNGGUN BERSIH ITU TELAH DINYALAKAN OLEH AS-SYAHID BAHARUDDIN AHMAD